این محصول به سبد خرید شما اضافه شد.

چراغ قوه و پاوربانک 6 کاره nextool

Nextool Outdoor 6 in 1 Thunder Flashlight
پرفروش‌ترین
جدید
چراغ قوه و پاوربانک 6 کاره nextool
تصاویر محصول
چراغ قوه و پاوربانک 6 کاره nextool 1 / 3
...
عکس‌های بیشتر
مشخصات و توضیحات

این محصول شیائومی نه تنها یک چراغ قوه می باشد بلکه یک پاوربانک هم هست.

ظرفیت باتری این چراغ قوه 2600 میلی آمپر ساعت بوده و توسط پورت USB قرار گرفته بر روی بدنه و یک کابل شارژ تایپ سی با توان 5V/1A قابل شارژ می باشد که زمان مورد نیاز برای شارژ کامل 3.5 ساعت است.استفاده دیگری که می شود از پورت USB کرد استفاده به عنوان پاور بانک و شارژ گوشی همراه می باشد.پس نه تنها برای روشنایی در تاریکی بلکه به داد گوشی ما وقتی به برق دسترسی نداریم هم می رسد.

چراغ قوه استوانه ای شیائومی دارای دو چراغ می باشد که یکی در انتهای آن و دیگری در کنار بدنه قرار دارد.چراغی در انتها قرار دارد چرغ فوکوس یا کانون نور و چراغ روی بدنه چراغ جانبی نامیده می شوند.

حداکثر نور چراغ فوکوس 1000 لومن می باشد که به راحتی می تواند تا 240 متر را روشن نماید و دارای قابلیت تنظیم بردهای نور بوده و برای این کار باید بخش جلویی چراغ قوه را که حالت تلسکوپی دارد عقب و جلو نمایید.

کلیدی در انتهای چراغ قوه چندکاره شیائومی قرار دارد که در حالت های مختلف کارایی دارد؛با فشردن 2.5 ثانیه ای صدای هوشدار قدرتمند آن که 90 تا 110 دسی بل است، فعال شده و برای کمک خواستن و یا دور کردن حیوانات مناسب است.

همچنین در حالت روشن اگر این کلید را برای 5 ثانیه نگه دارید می توانید شدت نور را کم و زیاد و با 2 بار فشردن به حالت فوکوس و جانبی تنظیم نمایید.

بعد از شرح کارایی های این چراغ قوه همه کاره نوبت به تشریح مواد تشکیل دهنده آن می رسد.این پاوربانک و چراغ قوه همراه از جنس آلومینیوم هوانوردی T6-6061وABS ساخته شده و برای بالا بردن قدرت تحمل ضربه از دولایه اکسیداسیون نیز بهره مند است و مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و آسیب داشته به گونه ای که اگر از ارتفاع 1 متری بیفتد هیچ آسیبی نمی بیند.

استاندار جهانی ضد آب و ضد گرد و غبار IPX هم به این چراغ قوه استوانه ای تعلق گرفته است.برای راحتی استفاده دارای یک بند مغناطیسی بوده که می توانید با نصب این محصول روی فلزات به راحتی به کار خود ادامه دهید.