این محصول به سبد خرید شما اضافه شد.

ماشین اصلاح موی سر کودک شیائومی

Xiaomi MITU DIEL0384
پیشنهادات
جدید
ماشین اصلاح موی سر کودک شیائومی
تصاویر محصول
ماشین اصلاح موی سر کودک شیائومی 1 / 3
...
عکس‌های بیشتر
مشخصات و توضیحات

ماشین اصلاح شیائومی MITU DIEL0384 مخصوص موی سر مخصوص کودکان است و با استفاده از این ماشین اصلاح می‌توانید موهای فرزند دلبنتان را بدون هیچ نگرانی و به راحتی اصلاح نماید.

قیچی موی کودک از یک طراحی دو تایی استفاده می‌کند که می‌تواند بدون کشیدن، مو را به بهترین شکل کوتاه کند. تیغه استفاده شده در ماشین اصلاح  موی کودک شیائومی MITU DIEL0384 با نام kni-fe ، از فولاد ضد زنگ 5Cr13 ساخته شده است و طراحی گرد R0.3 دندان ثابت برای جلوگیری از سوزش پوست کودک به طرز قابل توجهی کارآمد است. kni-fe متحرک از مواد سرامیکی ساخته شده و دارای مزایای زنگ زدگی و تمیز کردن آسان بوده و به این ترتیب باعث آرامش خاطر شما و فرزندتان خواهد شد.

موتور قابلیت تنظیم دور و قدرت دارد و از طرفی به دلیل ساختار مناسب موتور صدای این ماشین اصلاح در کمترین میزان خود قرار دارد بنابراین کودک تازه متولد شده از صدای دستگاه نخواهد ترسید و به این ترتیب به راحتی می‌توانید به اصلاح موهای کودکان بپردازید.

سر ماشین اصلاح شیائومی MITU DIEL0384 قابل جدا شدن بوده و از قابلیت شستشوی کامل بدنه با استاندارد IPX7 پشتیبانی می‌کند. Clipper کودک MITU با قابلیت جدا شدن سر kni-fe طراحی شده است و می‌توان آن را با آب شستشو داد تا تمیز و بهداشتی باشد.

در ماشین اصلاح موی کودک MITU از باتری باتری لیتیوم یونی پلیمر با چگالی بالا استفاده شده است که طول عمر بالای دستگاه، تنها با یک بار شارژ را تضمین می‌کند. از طرفی این ماشین اصلاح از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و تنها در طول 90 دقیقه به صورت کامل شارژ خواهد شد.