این محصول به سبد خرید شما اضافه شد.

پایه نگهدارنده موبایل خودرو و شارژر وایرلس مک‌دودو

Mcdodo CH-160 Dual Coins Wireless Charger Car Mount
پایه نگهدارنده موبایل خودرو و شارژر وایرلس مک‌دودو
تصاویر محصول
پایه نگهدارنده موبایل خودرو و شارژر وایرلس مک‌دودو 1 / 2
...
عکس‌های بیشتر

پایه نگهدارنده موبایل خودرو و شارژر وایرلس مک‌دودو

Mcdodo CH-160 Dual Coins Wireless Charger Car Mount
تولید کننده: مک دودو
شناسه کالا: 25
مشخصات و توضیحات

طراحی این پایه موبایل خودرو مک‌دودود بسیار جذاب است و ابعادی برابر با 107.1*62.7*22 میلی‌متر دارد و مانعی برای جریان هوا یا دید راننده نخواهد بود؛ وزن آن هم معادل 130 گرم است؛ بنابراین فشاری برای دریچه هوای خودرو نخواهد داشت. مفصلی برای آن طراحی شده و با چرخش 360 درجه‌ای امکان تنظیم زاویه دید برای راننده فراهم است.

گوشی تلفن با کمک چهار گیره که در اطراف آن قرار گرفته نگه داشته می‌شود و با موبایل‌هایی در سایز 4 تا 6.5 اینچ سازگار است. با طراحی مثلثی شکل گیره‌ها، از گوشی در برابر افتادن محافظت می‌کند. شیارهایی ضد لغزرش و سیلیکونی هم از ایجاد خط‌وخش روی بدنه گوشی جلوگیری می‌کنند. استفاده از آن بسیار راحت است و با کمک یک دست می‌توانید موبایل خود را دورن آن قرار دهید و بعد از قرار دادن گوشی گیره‌ها به صورت خودکار بسته می‌شوند.

از ویژگی‌های بسیار کاربردی پایه نگهدارنده موبایل MCDODO CH-160 قابلیت شارژ گوشی است. با توجه به ورودی 5V==2A, 9V==2A و حداکثر خروجی 15W از شارژ سریع بی‌سیم انواع گوشی‌های آیفون، سامسونگ، شیائومی، هوآوی و... پشتیبانی می‌کند و با شارژ بی‌سیم 10W/7.5W/5W سازگار است. با استفاده از شارژر وایرلس خودرو باتری گوشی هوآوی در مدت یک ساعت به 50 درصد خواهد رسید.

همراه این محصول کابلی با کانکتورهای USB به Type-C ارئه شده و طول آن 1 متر است و شدت جریانی معادل 2 آمپر دارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های این هولدر ماشین مک‌دودو شارژ القایی آن است و تا حداکثر فاصله القایی 8 میلی‌متر را ساپورت می‌کند؛ بنابراین اگر عرض قاب موبایل شما تا 8 میلی‌متر باشد قابلیت شارژ وایرلس برای شما فراهم است. در غیر این صورت موبایل باید بدون قاب محافظ شارژ شود.

ایمنی شارژ در کنار فست شارژ بودن شارژر بسیار اهمیت دارد؛ اگر شارژر شما فست باشد اما ایمنی لازم را ارائه نکند احتمال انفجار باتری دستگاه شما وجود دارد. این شارژر وایرلس دوکاره با داشتن تراشه هوشمند حفاظت‌هایی همچون جریان بیش‌ازحد، مدار کوتاه، دمای بالا، قدرت بیش‌ازحد، اضافه شارژ، ولتاژ بالا، اجسام فلزی خارجی، میدان الکترومغناطیسی را برایتان به ارمغان می‌آورد.