این محصول به سبد خرید شما اضافه شد.

هندزفری گردنی مگنتی بلوتوث مانستر SG03

Monster Bluetooth Headphones Neckband SG03
جدید
هندزفری گردنی مگنتی بلوتوث مانستر SG03
مشخصات و توضیحات

ساده و اسپرت

با کمی دقت در تصایر متوجه طراحی بسیار حرفه‌ای و زیبای این هدفون وایرلس می‌شوید. به علت سبک بودن و طراحی اسپرتی که دارد برای تمرینات ورزشی مناسب است. به دلیل ویژگی مگنتی بودن گوشی‌ها هنگامی که نمی‌خواهید آهنگ گوش کنید هم می‌توانید گوشی‌ها را در بیاورید و دور گردنتان بیاندازید بدون اینکه نگران افتادن آن از گردنتان باشید.

ساختار بسیار مقاومی دارد و قسمتی هم که با درون گوش قرار می‌گیرد با پوششی از سیلیکون پوشانده شده است. استاندارد ضد آب IPX4 به این هدفون وایرلس تعلق گرفته و در برابر پاشش آب و تعریق مقاوم است.

کنترل راحت هندزفری وایرلس

روی کابل پنلی طراحی شده که شامل سه دکمه است و با استفاده از آن‌ها به راحتی می‌توانید دستورات لازم را به هندزفری بدهید. کلید (+) برای افزایش صدا و در صورت لمس 3 ثانیه‌ای ترک بعدی آهنگ را خواهید داشت، کلید (-) کاهش صدا و فشردن 3 ثانیه‌ای آهنگ قبل و کلید وسط هم برای پاسخگویی، قطع یا رد تماس برنامه‌ریزی شده است. در صورت دوبار کلیک روی آن هم می‌توانید با آخرین شماره موجود در لیست تماس‌ها، تماس برقرار کنید.

زمان استفاده طولانی

باتری هدفون بلوتوث SG03 دارای ظرفیتی برابر با 300 میلی‌آمپر‌ساعت است و از سرعت شارژ بالایی برخوردار است. درصورت استفاده مداوم از آن، شارژ باتری تا 18 ساعت پاسخگو خواهد بود.

تاخیر کم 60 میلی‌ثانیه هم به شما کمک می‌کند یک بازی با واکنش‌های بسیار سریع داشته باشید.