این محصول به سبد خرید شما اضافه شد.

تخته سیاه هوشمند شیائومی 20 اینچ

Xiaomi mijia LCD blackboard 20 inches
جدید
تخته سیاه هوشمند شیائومی 20 اینچ
مشخصات و توضیحات

کاغذ دیجیتالی شیائومی وسیله‌ای پر کاربرد برای تمامی سنین اعم از کودک و دانشجو و معلمان، طراحان و... با کاربری بسیار آسان طراحی شده است.

بدنه آن را پلاستیک ABS و LCD تشکیل داده؛ نمایشگر بزرگی دارد و ابعاد تخته بلک‌برد شیائومی برابر با 438*346*8 میلی‌متر و وزنی معادل 700 گرم دارد. بدنه آن فقط 8 میلی‌متر ضخامت دارد؛ سبک است و به راحتی با دست یا کیف می‌توان آن را حمل کرد. در بخش کناری آن جایگاهی برای قرار دادن قلم هوشمند گنجانده شده تا حمل قلم به راحتی انجام شود. با کمک چهار آهن‌ربای نئودیمیم جذب می‌شود و وزن قلم بدون باتری 7 گرم است. سر قلم فوق‌العاده صاف، بادوام و مقاوم در برابر سایش است و از یک کریستال ترموپلاستیک استفاده می‌کند.یک کلید کشویی در کنار بدنه آن طراحی شده که حکم قفل برای محتوای موجود در تخته سیاه دیجیتال را دارد و مانع از بین رفتن آن‌ها می‌شود.

تخته سیاه دیجیتالی 20 اینچ شیائومی با استفاده از فناوری فشار با حساسیت بالا و صفحه تخت و انعطاف پذیر LCD،به شما امکان می‌دهد به طور مستقیم ضخامت ضربه را تغییر دهید. ضخامت هر حرکت روی تخته سیاه به ​​فشار وارد شده به آن بستگی دارد. هرچه فشار بیشتر باشد، نوشته ضخیم‌تر است و هرچه فشار کمتر باشد نوشته باریک‌تر می‌شود. علاوه بر قلم، می‌توانید با هر شی دیگری یا حتی با انگشتان خود نقاشی کنید تا به پتانسیل خلاقیت خود آزادی کامل بدهید.صفحه نمایش خود نور ساطع نمی‌کند، بنابراین طراحی روی آن بسیار شبیه به نقاشی روی کاغذ است؛ از استفاده طولانی مدت، چشم ها خسته نمی‌شوند. نبود جوهر مایع و گوشه‌های تیز، تبلت Xiaomi mijia را حتی برای کودکان کاملاً ایمن می کند.

در تخته سیاه Xiaomi Mijia LCD از فرمولاسیون کریستال مایع، نوشتن با رنگ آبی-سبز استفاده شده و با مصرف برق صفر کار می‌کند و در حین تمیز کردن فقط یک شارژ کوچک صرف می‌کند. با این تکنولوژی حسی مانند نوشتن برروی صفحه کاغذ را تجربه خواهید کرد. حتی اگر هر روز صد بار نقاشی‌ها را رها کنید، فقط یک باتری خالی برای تبلت MiHome برای 365 روز کار کافی است.

دکمه تمیز کردن سریع که طراحی دایره‌ای شکل دارد به شما امکان می‌دهد به سرعت به سمت ایجاد یک شاهکار جدید بروید. سطح سخت براق آن از خط و خش نمی‌ترسد و لطافت بالایی را برای تجربه نوشتن نرم حفظ می کند.